Les Divas
Les Divas
Les Divas
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


Forum de beauté
 
AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -39%
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
Voir le deal
399 €

 

 Too Faced - Collections & Reviews

Aller en bas 
+12
Grenat
Charlie
CatPure
Sea
doualé
Dayday
Judy-Ann
LuluD
JuliePink
Just_me
Cathou
Kristelle
16 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
CatPure

CatPure


Messages : 1047
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 42
Localisation : Palo Alto

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeMar 05 Jan 2010, 23:40

Sea a écrit:
Kristelle a écrit:
Erotica & Silk Teddy Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 597979

Je me disais la même chose!!

Moi aussi !! Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 697650
Revenir en haut Aller en bas
Charlie




Messages : 6301
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 48
Localisation : Acadie, NB

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeMer 06 Jan 2010, 08:19

On a toute les même goûts Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 697650
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeMer 06 Jan 2010, 10:17

Qui craquera en premier? Laughing
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeMer 06 Jan 2010, 10:26

Moi, je les ai dans la palette...Selon moi, les plus belles teintes sont Erotica et Silk Teddy, et Cocoa Puff et et Honey Pot. C'est des couleurs neutres PARFAITES! Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 636356
Revenir en haut Aller en bas
Grenat
Admin
Grenat


Messages : 1361
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 63
Localisation : Chicoutimi

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeMer 06 Jan 2010, 14:42

Merci Nataly Smile

Teddy Bear & Heaven, je préfère les oap mattes sur mes paupières plissées...

Ce sera disponible quand, quelqu'un le sait ?
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeMer 06 Jan 2010, 14:53

Moi aussi j'aimerais bien savoir quand ce sera disponible.. pour l'instant il n'y a rien sur Sephora!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 18 Jan 2010, 00:54

*photos replacés dans le bon sujet... Embarassed


Dernière édition par Nataly le Lun 18 Jan 2010, 01:56, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 18 Jan 2010, 01:30

Les photos ne devraient pas plutot être dans le post d'Urban Decay? Razz
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 18 Jan 2010, 01:55

Ben oui! J'ignore où j'avais la tête! Oups! Embarassed
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 18 Jan 2010, 01:57

lol!
Revenir en haut Aller en bas
Grenat
Admin
Grenat


Messages : 1361
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 63
Localisation : Chicoutimi

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 18 Jan 2010, 10:15

Bon, moi qui m'attendais à d'autres infos sur la collection de printemps Razz

Quelqu'un sait quand elle sort finalement ?
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 18 Jan 2010, 13:54

Les duos de fards à paupières sont sur le site de Sephora!
Revenir en haut Aller en bas
Charlie




Messages : 6301
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 48
Localisation : Acadie, NB

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeMar 26 Jan 2010, 11:13

La palette Neutral Eyes Eyeshadows collection contient certains FAPs ci haut mentionnés.

Shades include: Heaven (matte ivory), Velvet Revolver (matte taupe), Sexspresso (matte deep brown), Silk Teddy (peach champagne shimmer), Push-Up (light bronze shimmer), Erotica (soft charcoal shimmer), Nude Beach (champagne shimmer with gold glitter), Honey Pot (gold shimmer), Cocoa Puff (warm chocolate brown shimmer)
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeJeu 29 Avr 2010, 16:35

Too Faced Summer 2010 Makeup Collection

Check out the new Too Faced collection for summer 2010 which is already available. There are only lip products and creamy bronzer.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Too Faced Summer 2010 Makeup CollectionPosted on 23 Apr 2010

Glamour Gloss, $19
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

A super shine lip gloss collection with a natural plumping and cooling action. Twelve richly pigmented shades offer a chic range of choices for today’s glam girl.

1.Barely Legal marshmallow pink
2.Champagne Room shimmering beige
3.Dare Me chocolate rose
4.Erotic cranberry fizz
5.First Time perfect nude
6.Flirt pink mocha
7.Peek-a-Boo gilded plum
8.Pillow Talk mauve shimmer
9.Plush candied coral
10.Sex Pot sheer lilac
11.Strip Tease iced raspberry
12.Tickle Me pink sugar

Borderline Lip Liner, $18.5
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Borderline instantly traps and holds all lip product formulas within the lips’ boundaries. Designed to eliminate the expense and hassle of a bag full lip liners, our one-color-fits all pencil provides a resistant barrier around the lips to perfect the shape and provide precise definition.

Colorless, Invisible on all skin tones

Perfect Lips , $18.5
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Perfect Lips is the only liner you will ever need! Formulated to replicate the “perfect” natural lip color, this singular liner sensation blends seamlessly into your lip line to create shape and definition for all lip products and colors.

Nude, pale pinky nude

Lip Insurance Lip Primer, $19
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Like Shadow Insurance for your lips, our new lip primer locks down lip color and prevents fading, bleeding and creasing. A unique, creamy formulation applied all over the lips promotes suppleness and glides on smooth for maximum staying power.

Colorless

Aqua Bunny Bronzer, $28
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

A long-wearing, buildable, cream-to-powder water resistant bronzer that withstands heat, humidity and life’s climate challenges. Unique cruelty-free fan brush swirls on this oh-so-wearable shade evenly for the smoothest application possible.

Bronze
I really love Too Faced bronzers and you can read my review here and I also like their shadows especially Natural Eye palette (need to write the review about this one) so I am a bit upset that there are not eye products.

Share and Enjoy
Revenir en haut Aller en bas
Gerry

Gerry


Messages : 1359
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 56
Localisation : Chez moi !

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 03 Mai 2010, 13:12

Moi, j'ai ces 2 fap cuit de Kiko Milano, environ 4 Euros chacun, hyper tenue et hyper pigmenté, mes qualités de photographe sont nulles
Je trouve que ça ressemble tellement à Cocoa Puff & Honey Pot . En vrai ça sort très brillant, les glitters dorés sur le brun est assez présents.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Revenir en haut Aller en bas
Charlie




Messages : 6301
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 48
Localisation : Acadie, NB

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 03 Mai 2010, 13:30

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 697650
Revenir en haut Aller en bas
Judy-Ann
Admin
Judy-Ann


Messages : 1020
Date d'inscription : 01/12/2009
Localisation : Québec

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeVen 21 Mai 2010, 18:07

Apres la palette Natural Eye, Too Faced a sorti la palette Naked Eye

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

La description des couleurs: In The Buff (matte ivory), Pillow Talk (light taupe sheen), Like A Virgin (matte taupe), Birthday Suit (beige shimmer), Satin Sheets (golden champagne shimmer), Unmentionables (steel gray shimmer), Pink Cheeks (pale pink), Lap Dance (silvery taupe shimmer), and Stiletto (matte black).

Je la veux!
Revenir en haut Aller en bas
http://myfashionvanity.blogspot.com
Charlie




Messages : 6301
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 48
Localisation : Acadie, NB

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeVen 21 Mai 2010, 19:55

Honnêtement je crois qu'elle va être encore plus belle que la Natural eye, car elle a des FAP de différentes couleur, pas juste des bruns.

J'aime les FAP Too faced, c'est une belle découverte de cette année Smile
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 23 Mai 2010, 15:06

Judy-Ann a écrit:
Apres la palette Natural Eye, Too Faced a sorti la palette Naked Eye

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

La description des couleurs: In The Buff (matte ivory), Pillow Talk (light taupe sheen), Like A Virgin (matte taupe), Birthday Suit (beige shimmer), Satin Sheets (golden champagne shimmer), Unmentionables (steel gray shimmer), Pink Cheeks (pale pink), Lap Dance (silvery taupe shimmer), and Stiletto (matte black).

Je la veux!

Oh! Je la veux aussi Smile
Revenir en haut Aller en bas
Tink

Tink


Messages : 1013
Date d'inscription : 21/02/2010
Age : 40
Localisation : Montréal

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 23 Mai 2010, 15:24

Je la veux aussi !! Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 597979
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 23 Mai 2010, 15:28

Je la veux aussi !!!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeMar 25 Mai 2010, 10:57

Au risque d'avoir l'air suiveuse, je la veux aussi! J'ai la Natural, et c'est un MUST!!!
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 28 Juin 2010, 19:50

La collection Automne 2010!!

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Absolutely Flawless Flexible Coverage Concealer
Banish imperfections and erase stubborn dark circles while customizing your coverage from sheer to full with this peptide and vitamin rich, luxurious formulation.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Amazing Face SPF 15 Foundation Powder
Go from sheer and natural, to full and flawless, with our flexible coverage foundation. Our good-for-you, long-wearing formula offers the ultimate fusion of skincare benefits, sun protection and makeup innovation. Weightless pigments float over imperfections to minimize the appearance of pores and fine lines, while instantly improving tone and texture.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

LashGASM!
Lashgasm is a voluptuous, fluffing mascara that conditions as it thickens to create dramatically long lashes with intense color. Our unique, flexible molded brush grabs lashes from all sides for a climax of length volume.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Leopard Love Bronzer Palette Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 597979
Bronze, blush and brighten with this all-in-one complexion perfection collection containing three purrrfectshades to complement any pretty kitty's skin tone. Our best-selling Pink Leopard Bronzer shines bright, while two NEW combinations offer a dangerously sexy glow.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Primed & Poreless Powder
Primed & Poreless Powder turns any foundation into high definition makeup.
Our silky, translucent finishing powder adjusts to any skin tone while minimizing the appearance of pores and fine lines.
Our weightless powder can be worn alone, or under and over foundation to prep skin, lockdown makeup and control shine for a complexion smoothing, flawless finish.
Revenir en haut Aller en bas
korinsama

korinsama


Messages : 2508
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 39
Localisation : montreal

Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 28 Juin 2010, 19:54

oh le cache cerne a l'air intéressant ^^

je n'ai jamais rien acheté de too faced... il faudrait que je m'y mette Razz
Revenir en haut Aller en bas
http://www.twitter.com/korin_sama
Invité
Invité




Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 28 Juin 2010, 22:22

J'adore cette marque. J'ai plusieurs pallettes(5) le shadow insurance et j'adore tout cela. La seule chose que je n'aime pas c'est le présentoir toujours vide au Séphora St-Bruno Mad
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Too Faced - Collections & Reviews   Too Faced - Collections & Reviews - Page 2 Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Too Faced - Collections & Reviews
Revenir en haut 
Page 2 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
 Sujets similaires
-
» Du Wop- Collections & Reviews
» Kat Von D.-Collections & Reviews
» Paul & Joe- Collections et Reviews
» Stila - Collections et Reviews
» Revlon- Collections et Reviews

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Les Divas :: Beauté :: Maquillage-
Sauter vers: