Les Divas
Les Divas
Les Divas
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


Forum de beauté
 
AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
-39%
Le deal à ne pas rater :
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
399 € 649 €
Voir le deal

 

 Guerlain - Collections et Reviews

Aller en bas 
+14
MissPotdeCrème
Sylvie
CatPure
Tink
Judy-Ann
Zazou
Grenat
Charlie
Léa
Kristelle
Sea
Temaki
Julianna
Karlie
18 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5  Suivant
AuteurMessage
Temaki

Temaki


Messages : 397
Date d'inscription : 01/12/2009
Age : 45
Localisation : Flanders / Belgium

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeJeu 24 Déc 2009, 05:17

Merci Juliana!
Revenir en haut Aller en bas
Temaki

Temaki


Messages : 397
Date d'inscription : 01/12/2009
Age : 45
Localisation : Flanders / Belgium

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 04 Jan 2010, 17:12

Pour Nataly - Kisskiss Baby balm

Je suis enfin passée par une parfumerie les ayant...

Le plus nude est "Romantic nude" (un rose pêche), ensuite "rosy nude" (un joli rosé mais pas si nude que ça).

Honey nude est assez brun (les autres: rosewood et red ne sont pas du tout nude).

Dans l' ensemble, le tube est très joli (comme tous les produits Guerlain), les couleurs sont très transparentes, tu n' obtiendras pas un Nude juste avec ce baume (sauf si tes lèvres sont très pâles au naturel), le rendu est brillant/bouche mouillée et a l' air de bien tenir (ce n' est pas le genre de "gras qui file" directement). Je pense que c' est un bon soin légèrement teinté (ou qui permettra d' hydrater un peu des lèvres malmenées par un lipstick sec par temps de froid).

Je ne pense pas en prendre un finalement (pas pour le moment du moins), j' ai déjà des soins teintés de la sorte (j' espérais qqc de plus pigmenté)
Revenir en haut Aller en bas
Nataly
Invité




Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 18 Jan 2010, 00:37

Infos de British Beauty blogger

Guerlain Terracotta: Summer 2010

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

If anything is going to cheer me up through another snow-bound, wet, windy and iced up flipping day, it's the thought of sun, and in Beautyland summer is always exquisitely summed up with the new Terracotta products. With a couple of tinted moisturisers (a big favourite of mine) Terracotta Teint D'Allures to come, a Teracotta Touch Highlighter, and the beautiful new gold enriched bronzing powders (pictured), Terracotta 4 Seasons, I think we're going to have one rather pretty summer. These go on counter on 27th March.
Revenir en haut Aller en bas
Temaki

Temaki


Messages : 397
Date d'inscription : 01/12/2009
Age : 45
Localisation : Flanders / Belgium

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 18 Jan 2010, 02:28

Ce sont des "sculpting powders" ? ( Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 697650 )
Revenir en haut Aller en bas
Nataly
Invité




Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 18 Jan 2010, 03:21

Je crois bien que oui Temaki, ça va coûter cher Sad

Infos de Temptalia

The many shades of purple… Guerlain Jeu d’Ombrelles Eyeshadow Quad
Guerlain Jeu d’Ombrelles Eyeshadow Quad ($59.00) is the other new product featured in Guerlain’s Cherry Blossom Collection. You can expect to see the eyeshadow quad hitting counters in the next two weeks or so.

Guerlain describes the four shades as: pink and white tones with violet and mauve. For some reason, I was surprised with how the colors actually swatched — this just didn’t strike me as a definitively cool-toned, purple-inspired kind of quad, but that is very much what it is. In order to swatch with meaning, I pretty much wiped off the overlay prior to actually doing swatches. The results are an icy white-pink with soft shimmery sheen, a deepened eggplant plum with a matte finish, a fresh, medium pink with subtle shimmer/sheen, and a matte cool-toned medium purple.

The shades don’t immediately say “unique, buy me!” but I don’t think I have exact dupes in my collection. If I had to list MAC dupes for these shades, I’d suggest Crystal Avalanche, Shadowy Lady, Sweet Lust, and Fig. 1/Satellite Dreams — none of which would be that close. It’s just one of those situations where the shades don’t look particularly original and yet somehow they’re not exactly repeated shades either.

All four eyeshadows swatched smoothly, felt like silk, and were decently pigmented. Both the matte shades felt soft to the touch and didn’t feel or look chalky. The other two shades are noticeably shimmery, but they didn’t feel frosty on me. (They may appear frostier on darker skin tones, though.)

Like the Cherry Blush Blush, it’s housed in an elegant black lacquered compact. The total eyeshadow weight is 0.20 oz. (0.05 oz. per shade), which means you are getting a good amount of product per shade. The compact also includes two double-sided sponge applicators, but I only found them useful for swatching and wouldn’t use them for actual eyeshadow application myself (I’m a brush snob, what can I say?).

Bottom Line: I like this eyeshadow quad, but I’m not quite in love with it yet. It’s very soft, pretty, and certainly reminiscent of spring. The more I use it, though, the more I appreciate it for its subtly and how easy it is to use (all four shades coordinate really well with each other, since they all lean a little purple).

If you want to know more about how products are evaluated, read out Rating System FAQ! Smile

Product: 27/30
Value: 8/10
Ease of Use: 4/5
Packaging: 5/5


Recommendation: If you like purple eyeshadow, this just might be a match for you.


[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 18 Jan 2010, 07:33

Je pensais que c'était une poudre bronzante, une couleur pour chaque saison! (mais si elle est matte, il est possible de l'utiliser en tant que poudre sculptante)

J'aime beaucoup l'idée, sauf que la seule fois que j'ai testé une poudre bronzante Guerlain, j'ai eu des boutons!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeMar 19 Jan 2010, 14:52

Nataly a écrit:
Infos de British Beauty blogger

Guerlain Terracotta: Summer 2010

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

If anything is going to cheer me up through another snow-bound, wet, windy and iced up flipping day, it's the thought of sun, and in Beautyland summer is always exquisitely summed up with the new Terracotta products. With a couple of tinted moisturisers (a big favourite of mine) Terracotta Teint D'Allures to come, a Teracotta Touch Highlighter, and the beautiful new gold enriched bronzing powders (pictured), Terracotta 4 Seasons, I think we're going to have one rather pretty summer. These go on counter on 27th March.

Plus d'infos sur cette collection;

So about the make up:

Terracotta 4 Seasons is a palette with 4 tones of bronze to customise your tan look available in two colourways - one for blondes and one for brunettes. And, yay!!, it's sparkle-free.

Teracotta Touch: Something of a genius idea - a highlighter pen for shadows and dark circles with a tan touch..no more panda eyes using concealer over a tan.

Terracotta Tient D'Allures: A tropically fragranced tinted moisturiser with tan enhancers and protection - again in two shades, Blonde and Brunette.

Terracotta Gloss: Six gorgeous nude tones of shimmer gloss with SPF15. Not so nude as to scare away the bright-babes, but enough that they look natural with a kick.

Terracotta Fard Metal: Two beautiful, creamy metal shades for eyes - Gold, and the bronzier Smoky Metal. The Gold is a true, gilt lover's dream.

Terracotta Khol: A smoky chocolate brown, this limited edition khol is absolutely stunning - I have brown eyes and it's a gorgeous match but can see it making blue and green eyes absolutely pop.
Revenir en haut Aller en bas
Nataly
Invité




Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeVen 05 Fév 2010, 23:54

Infos de Makeup for all

New Mascaras and Eye Liners by Guerlain for Spring 2010

Have you seen the Spring 2010 collection by Guerlain – Cherry Blossom? New Rouge G Le Brillant and KissKiss Stras? And what about Terracotta collection for summer 2010? You want to know more about Guerlain? Here are the details about 2 new mascaras and new eye liners. On the promo photo is Vodianova, who would have guessed?!

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

All the items will be available in April. Here is what you will be able to get: Le 2 de Guerlain Volume Mascara in

1.1 Noir 2 Laque
2.31 Brun 2 Laque
Eye Liner in 3 new shades:

1.00 Métal d’Or
2.01 Noir Ebène
3.03 Encre Brune
+ Limited edition in
02 Bleu Outremer (indigo)

Waterproof Mascara – Le 2 Waterproof in

45 Ocean Dream – limited edition

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Share and Enjoy:
Revenir en haut Aller en bas
Nataly
Invité




Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeLun 08 Fév 2010, 04:39

Une nouvelle collection pour le marché asiatique...dont des météorites 'perle', on pourra sûrement les trouver sur ebay Smile

Infos de Make Me Blushhhh

Guerlain Whitening Skin Care Range

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Guerlain launched its whitening line in Asia in early 2009. Whitening products are incredibly popular in the region, so its no surprise that the brand is adding new items to the range including a limited edition Meteorites Powder Pearl.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

I wish the products were available states-side as I'd love to see what the primer and the limited edition Meteorites Powder are like. Does anything interest you?
Revenir en haut Aller en bas
Nataly
Invité




Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeMer 03 Mar 2010, 17:44

PLus de détails sur la collection d'été en provenance de Makeup for all

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Every summer Estee Lauder created the new Bronze Goddess collection while Guerlain creates Terracotta collection. So lets take a closer look at the Terracotta collection for summer 2010.

Collection includes:

6 Terracotta glosses With SPF15, €25.88
Terracotta Teint D’Ailleurs(bronzed moisturizer with SPF10), €41.33

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Terracotta Fard Metal Eye Shadow and Liner, €28.89
Terracotta Touch (will add illumination and radiance to the complexion, permanent addition), €32.87
Terracotta Kohl in Mirage, €30.88.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Compact bronzers in:
Terracotta Light Summer Bronzing Powder, €44,82


This is Terracotta 4 Seasons with SPF 10, €59.74

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

This collection will be available at the end of March. So what do you think? Do you plan to get anything? I really love the Terracotta glosses: they are very beautiful and feel amazing on the lips. They also stay on for a really long time and give you an amazing sun kissed look!

By the way here is how Terracotta collection looked like in summer 2009. I like this collection much better!
Revenir en haut Aller en bas
Léa




Messages : 934
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 48
Localisation : Québec

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 07 Mar 2010, 19:15

Ohhhh!! L'hydratant "Teint d'ailleurs" a l'air superbe! Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 597979
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 07 Mar 2010, 19:18

Ben, je l'ai trouver un peu foncé et orange, c'est vrai que je suis très pâle, la collection comprend un autre produit bronzant en spray, celui là donne un beau fini sur la peau.
Revenir en haut Aller en bas
Charlie




Messages : 6301
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 48
Localisation : Acadie, NB

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 07 Mar 2010, 19:21

Ca me rapelle que je devrais bien me procurer un produit de teint bronzant car je suis plus que blême en ce moment Razz
Revenir en haut Aller en bas
Léa




Messages : 934
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 48
Localisation : Québec

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 07 Mar 2010, 19:44

Ohhh... Zut... s'il est trop foncé, c'est raté pour moi!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 21 Mar 2010, 15:30

Zezette! Si tu vois ces 3 sortes de Météorites, je les veux!!!

Infos de Makeup for all

Meteorites Perles Collection by Guerlain for Summer 2010

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

In February I tweeted about the new meteorites by Guerlain. Meteorites is probably the most famous products by Guerlain and is a must have. I have all 3 of them from the permanent line (old version). I already told you that those new meteorites will be in silver package and there will be 3 new shades:

01 Teint Rose

green, purple, pink, beige, white, gold

02 Teint Beige

pink, purple, beige, apricot, white, gold

03 Teint Dore

blue, purple, beige, brown, white, apricot

And finally we have some promo photos and information of the them as well as photos of other products from summer collection.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Fabulous summer lipsticks

KissKiss Baby

Cherry Summer
Coral Sunset

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Eye shadows

Ombre Eclat 4 Couleurs (409 Ombres Perlees)
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

162 L’Instant d’Un Baiser – pink pearl

184 L’Instant d’Un Reve – brown

185 L’Instant d’Une Emotion –grey-green

183 L’Instant d’Une Caresse – pinkish beige

162,184 and 185 will be now instead of Emeraude, Cuir, Coquin, Indigo

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

So what do you think?I really love the lipsticks! I can’t wait to try them!

Collection should be available in May 2010


Share and Enjoy:
Revenir en haut Aller en bas
Karlie




Messages : 411
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 40

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 21 Mar 2010, 15:35

Es-ce que cette collection sera seulement dispo en Asie? Me semble que c'est ce que j'avais lu à quelque part....
Revenir en haut Aller en bas
Charlie




Messages : 6301
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 48
Localisation : Acadie, NB

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 21 Mar 2010, 15:41

Awww..J'espère qu'elle sera dispo au Canada....pour que je me mette des sous de côté pour les météorites Teint Beige. Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 597979
Revenir en haut Aller en bas
Grenat
Admin
Grenat


Messages : 1361
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 63
Localisation : Chicoutimi

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 21 Mar 2010, 15:48

Oh que c'est beau tout ça... Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 597979
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 21 Mar 2010, 16:37

Bon. Je me décide à fouiner sur le forum maquillage (j'évite le plus possible, je suis cassée comme un clou LOL) et voilà que se pointent de nouvelles météorites?

affraid affraid affraid

Je me demande si Teint Beige seront très similaires à Beige Chic? J'espère bien que oui. Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 804664
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 21 Mar 2010, 16:40

Oui Lisanna, elles sont I-DEN-TI-QUES! (En fait je sais pas pentoute, j'essais juste de t'aider! lol)
Revenir en haut Aller en bas
Grenat
Admin
Grenat


Messages : 1361
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 63
Localisation : Chicoutimi

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 21 Mar 2010, 18:35

Ce sont les mêmes perles ! Absolument !

Avec en plus quelques perles purple et gold pour donner plus d'éclat...What a Face

Pis une belle boîte argentée très chic et plus classe qu'un emballage en carton...affraid

Dire que j'ai acheté les Beiges chic hier, avoir su j'aurais attendu ! Sad
Revenir en haut Aller en bas
Zazou




Messages : 805
Date d'inscription : 26/11/2009
Age : 35
Localisation : Granby

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeDim 21 Mar 2010, 23:47

Cette collection est magnifique!
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeMar 30 Mar 2010, 19:54

Photos trouvées sur Temptalia! C'est Beige Tint!

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Revenir en haut Aller en bas
Karlie




Messages : 411
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 40

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeMer 31 Mar 2010, 09:32

C'est beau des météorites et j'en ai plusieurs pots, mais je n'aime pas les tits brillants que ca laissent dans la face. Avant, ça ne me dérangeait pas mais maintenant...un peu Sad Perso, tout ce que je vois sur la photo ce sont des brillants!
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitimeMer 31 Mar 2010, 10:33

Tu n'es pas la seule, je n'aime pas les météorites à cause des brillants! Je suis très stricte pour mes illuminateurs de teint, faut que ce soit un reflet sans brillants.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Guerlain - Collections et Reviews   Guerlain - Collections et Reviews - Page 2 Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Guerlain - Collections et Reviews
Revenir en haut 
Page 2 sur 5Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5  Suivant
 Sujets similaires
-
» Du Wop- Collections & Reviews
» Kat Von D.-Collections & Reviews
» NYX Cosmetics- Collections & Reviews
» Smashbox- Collections & Reviews
» Pupa - Collections et Reviews

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Les Divas :: Beauté :: Maquillage-
Sauter vers: