Les Divas
Les Divas
Les Divas
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


Forum de beauté
 
AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot ...
Voir le deal

 

 Dior - Collection & Reviews

Aller en bas 
+9
veroh
Sea
Julianna
Charlie
Zazou
Grenat
Judy-Ann
Sylvie
Kristelle
13 participants
Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
Invité
Invité




Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Dior-Collections et Reviews!   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeSam 21 Nov 2009, 16:10

Dior Spring 2010: Lacy Beauty

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Well, it looks like everyone is upping their game for Spring 2010...this is the beautiful collection from Dior inspired by 1920's lingerie and Christian Dior's love of lace. The Dior Poudrier Dentelle comes as Peach Lace or Pink Lace and is used to highlight and add radiance to the face - it's limited edition of course, while the embellished eyeshadow palettes come in Pearl Glow (blues, greys and pinky mauve) and the darker shades of Coquette and are also limited. They're on counter from 15th January 2010.


[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeSam 21 Nov 2009, 21:55

Pas de poudres Shimmer? Booooouuuhh! J'aime beaucoup mes poudres Shimmer Pink Diamond, Amber Diamond et Pop Diamond!
Revenir en haut Aller en bas
Sylvie

Sylvie


Messages : 1058
Date d'inscription : 24/11/2009
Localisation : dans mon bain :P

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeJeu 26 Nov 2009, 18:43

Moi Nataly je fantasme sur la palette Love Dior dont tu avais mis une image sur Amab. Superbe! Aurais-tu des détails quant à la date de sa sortie?
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeJeu 26 Nov 2009, 19:52

Sybelle, cette palette a été lancée en octobre dans un seul magasin en Angleterre, mais en décembre elle sera dans quelques comptoirs Dior, il faut réserver car c'est très limité.[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Revenir en haut Aller en bas
Sylvie

Sylvie


Messages : 1058
Date d'inscription : 24/11/2009
Localisation : dans mon bain :P

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeJeu 26 Nov 2009, 21:11

Merci Nataly!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeDim 20 Déc 2009, 00:16

Oh Wowsers! I just found out that Dior has a new DiorShow mascara – DiorShow Extase Mascara. Now I need to try it. The brush reminds me of the new mascara Singulier by YSL. So far this mascara is Beauty Insider Exclusive and is available @ Sephora

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

DiorShow Extase Mascara, $28
What it is:

The first mascara to plump lashes inside and out—wear it alone or pair it with your favorite Dior mascaras.

What it does:

DiorShow Extase provides built-in treatment benefits and high-impact lashes in a single stroke! The spherical-shaped Black Pearl Pigments create a 3D volume effect and the exclusive Metamorphosis Powders expand in size by up to 50% after application. Also, SR38 Patented Ceramid brings additional care, reconstructing damaged lashes and promoting stronger and fuller lashes.

What else you need to know:

The Extase mascara features a “Tiered Brush” that is inspired by the “tiered” couture dresses created by the House of Dior. The brush is designed for performance and contains an Exclusive Duo of Fibers: The Black Elastomer Fibers brush out and define the lashes for panoramic fringe and the Gold Nylon Fibers hold and deposit formula, generously coating each lash for outstanding volume.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeSam 02 Jan 2010, 11:43

Des photos de 'The Beauty Look Book'

Pink Lace Poudrier (001)
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Coquette Quint (743)
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Coquette Quint (743) Swatches
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Pink Embroidery Addict Lipstick (663) & Silver Pearl Nail Polish (604)
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Silver Pearl Swatch (1 coat)
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]


Initial thoughts: I swatched the Pink Lace highlighter but my camera wasn't cooperating, but it's a lovely iridescent pale highlighter, similar in finish to Nars Luxor, but more sparkley. I can't really tell if the white is overspray, but I love the finish and it comes in a heavy metal compact with a lace design on the outside. The Coquette Quint is lovely and highlight pigmented. The pinks look very similar, but I rarely wear all 5 shades in Dior quints anyways. I passed on the Iridescent Quint because they just weren't me. The Silver Pearl nail polish is surprisingly pigmented for a Dior nail polish, I only needed one coat. It's very metallic and while I think it's pretty, I prefer less-foiled looking shades for the fingers. I think this will look good on the toes. I have yet to swatch the Pink Embroidery lipstick but it looks like a pretty neutral cool rose.

While there was a tester unit out in the case, the Dior rep was off for the day and the sales associate who helped me wasn't sure if the items could be touched (even though it's clear they are in the tester packaging). I decided to wait on the other items when I could actually test them. The blush looked absolutely gorgeous, but my experience with DiorBlushes have been so-so, they all seem really sheer and I didn't want to buy the one from spring without testing it.

Overall a lovely collection with beautiful lace designs. I was a bit sad after swatching these because part of the imprint faded away - but I know it's bound to happen with use anyways.
Revenir en haut Aller en bas
Judy-Ann
Admin
Judy-Ann


Messages : 1020
Date d'inscription : 01/12/2009
Localisation : Québec

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeSam 02 Jan 2010, 12:05

Merci Nataly!

Sur A Touch Of Blush:

Updated on December 17th, 2009:

More spring 2010 makeup releases from Dior:

- 5-Colour Eyeshadow (3 new variations)

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

J'imagine que cette palette va etre une exclusivité d'Asie Sad
Revenir en haut Aller en bas
http://myfashionvanity.blogspot.com
Grenat
Admin
Grenat


Messages : 1361
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 63
Localisation : Chicoutimi

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeSam 02 Jan 2010, 12:51

Il est beau le poudrier Pink Lace... Dior - Collection & Reviews 597979
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeSam 02 Jan 2010, 18:17

Oh my god, je veux la poudre Pink Lace!!
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMar 12 Jan 2010, 19:09

Des swatches de Karla Sugar!

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Revenir en haut Aller en bas
Judy-Ann
Admin
Judy-Ann


Messages : 1020
Date d'inscription : 01/12/2009
Localisation : Québec

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMar 12 Jan 2010, 21:06

Je vais me laisser tenter par le quint Pearl Glow! Peut-etre aussi le vernis Silver Pearl Smile
Revenir en haut Aller en bas
http://myfashionvanity.blogspot.com
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMar 12 Jan 2010, 22:03

J'avais justement une préférence pour ces deux produits! Je trouve le vernis super beau, mais je sais que la nuance ne m'ira pas bien. Booouuh!
Revenir en haut Aller en bas
Zazou




Messages : 805
Date d'inscription : 26/11/2009
Age : 35
Localisation : Granby

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMer 13 Jan 2010, 00:20

J'adore le quint Coquette! J'aime beaucoup les couleurs de Pearl Glow, mais il semble très frosty! Neutral

Les 3 rouges à lèvres sont aussi superbes!
Revenir en haut Aller en bas
Judy-Ann
Admin
Judy-Ann


Messages : 1020
Date d'inscription : 01/12/2009
Localisation : Québec

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMer 13 Jan 2010, 22:53

Des nouvelles palettes chez Dior! J'imagine qu'elles seront permanente.

Extase Pinks

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Night Dust

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Mystic Smokys

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Je veux Extase Pinks et Mystic Smokys Dior - Collection & Reviews 697650

EDIT: Si je me trompe pas, messemble que Night Dust est pas nouveau? C'est marqué New a coté mais il me semble l'avoir deja vu avant!
Revenir en haut Aller en bas
http://myfashionvanity.blogspot.com
Invité
Invité




Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMer 20 Jan 2010, 23:14

Nouveauté Dior, j'aimerais des avis si vous avez testé Smile

New! Dior Creme de Rose Lip Balm
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Leave it to Erika at Makeup Bag to make me want something I didn’t really need. I saw this new Dior Creme de Rose Lip Balm with SPF 10 on her blog and immediately wanted it. Then I got a Macy’s gift card at a company function last week and I knew it was meant to be. My Creme de Rose Lip Balm and I have been together ever since.

This lip balm is part of Dior’s Lace collection (more on that collection later) and it is completely luscious and soothing on the lips. It has that nice thick texture that coats lips in moisture that I have come to expect from every lip balm I try. It leaves a nice shine behind and best of all, it smells like roses. I’d be a happy gal if every lip product was rose scented.

Have you checked out the new Dior Lace collection? Isn’t the packaging gorgeous? I’m a sucker for lace.



Share and Enjoy!
Revenir en haut Aller en bas
Judy-Ann
Admin
Judy-Ann


Messages : 1020
Date d'inscription : 01/12/2009
Localisation : Québec

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMar 23 Fév 2010, 11:01

Infos trouvés sur Temptalia:

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Dior Addicted to Dior Collection for Summer 2010

Addicted to Dior:
Addicted to Coral (001)
Addicted to Pink (002)

5-Couleur Eyeshadow:
Ready-to-Glow (649)
Crush Glow (659)

1 Couleur Eyeshadow:
Golden Spotlight (616)

Dior Addict High Shine:
Rose Trendsetter (574)

Dior Addict Crystal Gloss:
Crystal Gloss (001)

Dior Nude Glow:
001

Availability: May 2010

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Revenir en haut Aller en bas
http://myfashionvanity.blogspot.com
Invité
Invité




Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMar 23 Fév 2010, 12:11

Je vais craquer pour le Nude Glow Smile
Revenir en haut Aller en bas
Kristelle




Messages : 8223
Date d'inscription : 21/11/2009

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMar 23 Fév 2010, 13:13

Les deux palettes de fards à paupières sont belles!! J'aurai de la misère à choisir une des deux!
Revenir en haut Aller en bas
Judy-Ann
Admin
Judy-Ann


Messages : 1020
Date d'inscription : 01/12/2009
Localisation : Québec

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMar 23 Fév 2010, 14:05

Kristelle a écrit:
Les deux palettes de fards à paupières sont belles!! J'aurai de la misère à choisir une des deux!

Moi aussi! Malgrer que mon coeur balance plus vers la premiere pour l'instant. J'ai hate de voir des swatches!
Revenir en haut Aller en bas
http://myfashionvanity.blogspot.com
Invité
Invité




Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeDim 21 Mar 2010, 15:20

Infos de Makeup for all;

18 New Shades of Dior Addict Ultra Gloss

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

When I first heard that Dior is going to launch new glosses I couldn’t wait to see them. Finally the promo photos are here!Probably you’ve noticed that summer 2010 collection had no glosses. It is because 18 new shades will be available very soon (probably May).

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

All glosses will be divided into 3 groups:

1)Nude glosses: natural light shades
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

1.216
2.236
3.247
4.256
5.652
6.342 Asia exclusive


[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]


2)Pearl Light glosses: sweet, bright and vivid pink colours

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

1.157
2.267
3.436
4.5565.576
6.472 Asia exclusive

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]



3) Flash glosses:colourful and bold like fashion shows by John Galliano

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

1.557
2.662
3.686
4.732
5.856
6.582 Asian exclusive

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

So what do you think? What colour family would you like to try? I would like to get at least 3 glosses!

iswii. net

Share and Enjoy:
Revenir en haut Aller en bas
Judy-Ann
Admin
Judy-Ann


Messages : 1020
Date d'inscription : 01/12/2009
Localisation : Québec

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMar 23 Mar 2010, 10:06

Des photos du quint Crush Glow sur makeupandbeautyblog

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]




Oh, Dior … glow on with yer bad self! Your new 5-Colour Eyeshadow Palette in Crush Glow ($58) makes soft, shimmery summer looks that much easier to create.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

One of seven items in the Addicted to Dior Summer 2010 collection (available next month), Crush Glow’s shadows radiate a gentle luminosity that totes reminds me of pearls.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]


It’s a break from the bold and frosty metallic finishes that have graced past Dior shimmers, but that doesn’t mean it’s a shadow snooze-fest. Dior may have turned down the dial (not all the way though) on the shimmer, but it’s still sure to make those lovely eyes sparkle.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Dior maintained a classic feel with Crush Glow by going with five traditional summer eyeshadow colors in gold, coral, pink, taupe and bronze-brown. No color boundaries are broken here, for sure, but I’m cool with that because of how wearable these neutrals are — think work gigs, dinners with the girls, date nights, or even weekend family shindigs (or hootenannies).

At $58, Crush Glow ain’t tight budget material, but its flexibility, soft and creamy texture (VERY blendable) and excellent, all-day wear time just may save this quint from The Land of Luxury Oblivion.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Revenir en haut Aller en bas
http://myfashionvanity.blogspot.com
Charlie




Messages : 6301
Date d'inscription : 21/11/2009
Age : 48
Localisation : Acadie, NB

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMar 23 Mar 2010, 10:33

OMG OMG Dior - Collection & Reviews 697650 Je la veux, je la veux Smile
Revenir en haut Aller en bas
Judy-Ann
Admin
Judy-Ann


Messages : 1020
Date d'inscription : 01/12/2009
Localisation : Québec

Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMar 08 Juin 2010, 22:11

Dior Fall 2010 Makeup Collection


Dior will release its fall 2010 makeup collection on July 23rd in Japan. The eye colors focus on variation of purples primarily, and the limited-edition Duo Couleur Edition Collector features silver and black eyeshadows that are embossed with Dior logos.



Also, it is worth noting that Dior's fall '10 makeup collection will come up with a battery-powered mascara called Mascara Diorshow 360, which features a helix brush.


The collection includes:

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Duo Couleur Edition Collector (limited edition)

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

5-Colour Designer: 1 new variation

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

5-Colour Eyeshadow: 1 new variation (limited edition)

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Mascara Diorshow 360

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Diorshow Maximizer

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Sérum de Rouge: 1 limited-edition shade & 3 new shades

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Dior Addict High Color: 1 limited-edition shade & 1 new shade

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Dior Addict Ultra Gloss: 1 limited-edition shade

[Photo credit:[Vous devez être inscrit et connecté pour voir ce lien]
Revenir en haut Aller en bas
http://myfashionvanity.blogspot.com
Invité
Invité




Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitimeMer 22 Sep 2010, 20:50

Infos de Makeup 4 all

There is nothing that can be compared with the delight of seeing the new collection. I look at the photos and always think what I’d love to get for myself. I was happy to find out that this livejournal published the photos of the new Dior collection. And looking at these photos I can really feel that it’s a holiday collection.

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Star products of the collection – the Minaudiere palettes:

■#001 Grey Golds ( brown, grey and ivory)
■#002 Pink Golds ( maroon plum, grey with purple and light pink)

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Lips

Dior Addict Ultra-Gloss

■#234 Pink Stiletto
■#992 Black Lame
and 2 re-promoted

■#756 Evening Rose
■#982 Black-Tie Plum

Serum De Rouge(re promoted)

■#640 Soft Pink,
■#880 Plum
Nails

Dior Vernis

■#226 Timeless Gold
■#916 Czarina Gold
■#943 Rouge Garconne ( re promoted)
Face

Face primer for glowy skin Skinflash Radiance Booster Pen in Gold

Dior Nude foundation (re promoted)

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]

Eye shadows

■5-Couleurs Eyeshadow #001 Five Golds
■#529 Endless Shine (Iridescent)
Crayon Eyeliner: #090 Black (re promoted)

Diorshow Maximizer (re promoted

[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Dior - Collection & Reviews Empty
MessageSujet: Re: Dior - Collection & Reviews   Dior - Collection & Reviews Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Dior - Collection & Reviews
Revenir en haut 
Page 1 sur 4Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant
 Sujets similaires
-
» The Face Shop - Collection & Reviews
» -Dior-
» Programme Dior Diva VIP
» MAC - Nudes Collection
»  Collection St Laurent été 2012

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Les Divas :: Beauté :: Maquillage-
Sauter vers: